Zdjęcie: newsis.com
Marki uczestniczące to:Jimin-ri, Connectx, 51%, Promware, Second Armura, BLR.
Wcześniej władze miasta ogłosiły podczas Tygodnia Mody w Seulu, że 15 z 21 marek zorganizuje DDP, a sześć pokazy mody w Seongsu. Miasto rozbudowało obiekt z istniejącego DDP do Seongsu, aby zwiększyć odsetek młodych marek o wysokim potencjale wzrostu.
Miasto planuje zapewnić atmosferę vintage minimalizując dekoracje w salnie na wybiegu, aby wykorzystać cechy Seongsu, które jest uważane za przewodnie miejsce w najnowszym trendzie oraz S Factory, która przebudowała starą fabrykę tekstyliów i konserwację samochodów fabryka.
W tym samym okresie Seongsu otworzy „showroom” dla każdej marki dla około 100 krajowych i zagranicznych nabywców odwiedzających Seul, aby wziąć udział w Tygodniu Mody w Seulu.
Miasto oczekuje, że zwiedzanie salonów, ułatwiające regularne spotkania z kupującymi, pomoże krajowym projektantom osiągnąć praktyczne rezultaty, takie jak wejście na rynki zagraniczne i zdobycie zamówień dla klientów z całego świata.
Dla wygody turystów krajowych i zagranicznych, którzy odwiedzili Seongsu podczas Tygdonia Mody w Seulu, zostanie również opracowana „Mapa Mody Seongsu”, zawierającą około 30 atrakcji związanych z modą i urodą w Seongsu. Można ją otrzymać online i offline od 1 dnia przyszłego miesiąca, włączając stronę internetową Seul Fashion Week, centrum informacji o turystyce miejskiej, DDP i Seongsu S Factory.
Ponadto podczas Tygodnia Mody w Seulu miasto będzie organizować specjalne promocje, takie jak oferowanie kuponów rabatowych i zdjęć próbnych w przodującej koreańskiej internetowej platformie modowej „Musin”, która przeniosła swoją bazę do Seongsu.
Kupony będą dystrybuowane według kolejności zgłoszeń w sklepach eventowych Seongsu S Factory i Musinsa. Szczegóły można znaleźć na oficjalnym Instagramie Musinsy.