Źródło: Dom towarowy Shinsegae
Umbro to marka, która od dawna jest kochana przez fanów piłki nożnej, począwszy od 1924 roku w małej pralni w Manchesterze w Anglii.
To marka z tak długą tradycją, że w latach 60-tych wyprodukowała 85% strojów dla drużyn piłkarskich w Anglii, a ostatnio ponownie zyskała na popularności zgodnie z trendem „blockcore look” zakładającym noszenie strojów sportowych na co dzień.
Pop-up, który będzie prezentowany w oddziale Shinsegae Department Store Gangnam od 15 do 28 stycznia, jest dokładną repliką pierwszego sklepu Umbro, sklepu Wimslow w Manchesterze w Anglii.
W całym sklepie zainstalowano fotostrefy z pralnią w tle, stworzono także przestrzeń, w której można było spojrzeć wstecz na 100-letnią historię i doświadczyć produktów.
Dostępne są również produkty, które na nowo interpretują stroje i stroje treningowe popularnej drużyny piłkarskiej, która przeżywała swój rozkwit wraz z firmą Umbro.
Ponadto zaprezentowane zostaną również koszulki piłkarskie i wiatrówki powstałe we współpracy z brytyjskim duetem elektronicznym „Honne”.
Sun Hyun-woo, menedżer ds. mody w domu towarowym Shinsegae, powiedział: „Przygotowaliśmy wyskakujące okienko, w którym możesz spojrzeć wstecz na 100-letnią historię Umbro i poznać markę na różne sposoby. Będziemy nadal oferować specjalne oferty offline doświadczeń w przyszłości”.