Crocs wprowadza na rynek kowbojskie buty z ostrogami
Firma twierdzi, że buty, dostępne w sprzedaży od 23 października, były szeroko pożądane przez stałych użytkowników Crocsów.
Crocs twierdzi, że każdy but jest "ozdobiony unikalnymi metalicznymi zawieszkami Jibbitz i pierwszą w swoim rodzaju zawieszką z możliwością obracania". Zdjęcie: Crocs Inc
Mimo tego, że Crocsy podbiły świat, rzadko sięgały wyżej niż do kostki. Ale to się zmieni, gdy firma obuwnicza wypuści w tym miesiącu własne buty kowbojskie.
Firma twierdzi, że but „ma wytłoczoną fakturę krokodyla i odważne szwy inspirowane westernami" i został „ozdobiony unikalnymi metalicznymi zawieszkami Jibbitz i pierwszą w swoim rodzaju zawieszką z ostrogą przymocowaną do tylnego paska buta". Firma dodała: „Na nitach kultowe czarno-białe logo Crocs przedstawiające Duke’a, ukochaną maskotkę marki w kształcie krokodyla, nosi swój własny kowbojski kapelusz”.
Projekt ten był szeroko pożądany przez stałych użytkowników Crocs. Buty będą dostępne na stronie internetowej i w niektórych sklepach Crocs przez ograniczony czas w cenie 120 dolarów amerykańskich (98 funtów) od 23 października. Crocsy były widywane na nogach Davida Hockneya, w połączeniu z garniturem Savile Row, gdy artysta jadł obiad z królem, a także Stormzy i Post Malone. Na długo przed tym były one uważane przez wielu za podstawowy element odzieży roboczej. Czarne Crocsy z podszewką ze sztucznego futra zostały uznane za bestseller przez jednego ze sprzedawców w zeszłym roku.
Firma podała, że w kwartale kończącym się 30 września 2022 r. sprzedaż osiągnęła prawie 1 mld dolarów (820 mln funtów).
Dział: Biznes
Autor:
Kevin Rawlinson | Tłumaczenie: Iga Samojłow