2023-11-18 14:41:37 JPM redakcja1 K

Najnowszy luksusowy drapacz chmur w Miami będzie dziełem Dolce&Gabbana

W Miami, mieście, gdzie większość nadbrzeżnej metropolii mieni się srebrem lub w szkle odbija błękitne niebo i wodę, powstanie nowy stylowy obiekt zdobiony w czerń i kość słoniową, z rozbudowaną złotą koroną na szczycie.

CNN

Podobnie jak fiszbiny na ekskluzywnym gorsecie, matowe czarne stalowe belki utworzą jego 90-piętrową konstrukcję, osiągając imponującą wysokość 320 metrów. Osiągnięcie maksymalnej dozwolonej wysokości ustalonej dla miasta przez Federalną Agencję Lotnictwa, sprawi, że wieżowiec zrówna się z innymi efektownymi projektami, takimi jak Waldorf Astoria Miami czy projekt The Towers autorstwa Foster+Partner, stając się najwyższym budynkiem w mieście po zakończeniu budowy w 2027 roku. 

Marka stojąca za nową wieżowcem mieszkalnym i pięciogwiazdkowym hotelem jest również znana, ale bardziej z pokazów na wybiegach i pojawianiu się na czerwonym dywanie. Budynek, zlokalizowany przy 888 Brickell Avenue w centrum Miami, oznacza pierwszy krok Dolce&Gabbana w dziedzinę nieruchomości, rozszerzając wpływy włoskiej marki od miejsca, gdzie robisz zakupy, do miejsca, gdzie śpisz. 

Dla mieszkańców zaangażowanie domu mody w ich codzienne życie będzie obejmować nie tylko strukturę apartamentów wyposażonych w sypialnie od jednej do czterech oraz luksusowe udogodnienia budynku, ale pełne „wyposażenie” wszystkiego w każdym z 259 domów, wyjaśnił Michael Stern, CEO i założyciel dewelopera JDS Development Group, podczas rozmowy telefonicznej. 

„Sprzedajemy mieszkania w pełni gotowe do zamieszkania - w pełni je wyposażamy i urządzamy; dostarczamy nawet dodatków, począwszy od szlafroków, aż po książki na półce,” wyjaśnił. Wnętrza, zaprojektowane przez założycieli Dolce&Gabbana, Domenico Dolce i Stefano Gabbana, będą dostępne w trzech paletach kolorystycznych: białej z marmurem Bianco Striata, czarnej z marmurem Nero Marquina oraz złotej z marmurem Giallo Imperiale. 

Mieszkania obejmują "bardzo złożone wykończenia marmurowe, niesamowite oprawy oświetleniowe... i niezwykle luksusową paletę kolorów," powiedział Stern. "Jesteśmy bardzo elastyczni jeżeli chodzi o wystrój, aby ludzie mogli wybrać to co im najbardziej pasuje." Wizualizacje ukazują bogactwo detali, w tym weneckie żyrandole i wolnostojące wanny przed panoramicznym widokiem na ocean, razem z materiałami podkreślającymi wyszukaną fasadę budynku zaprojektowanego przez Studio Sofield, firmy, która pracowała również nad efektownymi projektami, takimi jak wąska wieża Steinway Tower w Nowym Jorku. 

Moda się wprowadza 

Czy modowy prestiż Dolce&Gabbana przekuje się na pożądane nieruchomości w Stanach Zjednoczonych? Marka z pewnością nie jest jedynym luksusowym liderem podejmującym podobne działania na Florydzie; Armani oferuje prywatną plażę dostępną dla mieszkańców zlokalizowaną przy swoim wieżowcu, a marki motoryzacyjne Bentley i Porsche, obie należące do koncernu Volkswagen Group, również wznoszą wieże wzdłuż wybrzeża tego stanu. 

Czerpiąc z ugruntowanej estetyki i rozpoznawalnych nazw projektantów, liczba graczy modowych otwierających markowe hotele na całym świecie wzrosła w ostatnich latach, obejmując takie marki jak Bulgari, Versace i Roberto Cavalli. W kwietniu Dolce&Gabbana oficjalnie ogłosiło swój wstęp do sektora, planując dodatkowe projekty mieszkaniowe i hotelarskie odpowiednio w Marbelli, Hiszpanii, i na Malediwach. Nowe budynki są kontynuacją wprowadzenia na rynek dwóch lat temu linii mebli, artykułów domowych i tekstyliów Dolce&Gabbana Casa, które wyposażą każdą z ich nieruchomości. 

Alfonso Dolce, CEO firmy, wyjaśnił w wiadomości e-mailowej, że celem końcowym jest stanie się „ambasadorami „Made in Italy” na świecie” oraz poszerzenie „obszaru działalności firmy w kierunku wszechstronnego doświadczenia stylu życia.” Jeśli wejdziesz do showroomu Dolce&Gabbana i zamówisz dopasowany elegancki garnitur, sposób, w jaki cię traktują, z perspektywy obsługi... staramy się odzwierciedlić to doświadczenie w naszych usługach mieszkaniowych", powiedział. „Myślę, że jest to pomocne dla kogoś do zrozumienia czego można się spodziewać, ponieważ ma się do odniesienie do naszych innych usług.” 

Mieszkańcy 888 Brickell będą mogli korzystać z standardowego zestawu udogodnień oferowanych w budynkach klasy premium, w tym restauracji, barów, przestrzeni fitness i wellness, a także wspólnych biur i sal konferencyjnych. Jest także 4000-stopowy taras basenowy z basenem o długości 44 stóp i widokiem na Ocean Atlantycki, Zatokę Biscayne i Miami Beach. 

Apartamenty zaczynają się od około 3,5 miliona dolarów, a najdroższe nieruchomości przekraczają kwotę 35 milionów dolarów. 

 

Dział: Biznes

Autor:
Jacqui Palumbo | Tłumaczenie: Jakub Grochowski

Źródło:
https://edition.cnn.com/style/miami-skyscraper-dolce-gabbana-apartments/index.html

Udostępnij
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.
Wymagane zalogowanie

Musisz być zalogowany, aby wstawić komentarz

Zaloguj się

INNE WIADOMOŚCI


NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE