Demonstracja ray tracingu w zwiastunie Layers of Fear
Bloober Team już nie raz zapowiadało, że Layers of Fear (2023) będzie wykorzystywać wszystkie dostępne narzędzia i funkcje silnika Unreal Engine 5.

W nowym materiale wideo twórcy pokazali jak będzie działać śledzenie promieni, dynamiczne oświetlenie i nie tylko.
Na początku można zobaczyć jak w nowym projekcie będzie wyglądać jedna z lokacji gry z 2017 roku. Deweloperzy wykorzystują nowe technologie, aby stworzyć imponujące efekty wizualne wprowadzające w świat koszmarów.
Deweloperzy zdają sobie sprawę jak dużą rolę odgrywa oświetlenie w budowaniu suspensu w horrorach. System Lumen pozwolił na dodanie dynamicznych źródeł światła i odbić.
Autorzy wprowadzili także śledzenie promieni. Ray tracing pozwala wynieść realizm cieni i odbić na nowy poziom. Oprócz tego twórcy dodali wsparcie dla DLSS i XeSS w celu poprawy wydajności.
Layers of Fear ukaże się w czerwcu 2023 roku na PC (Steam, Epic Games Store), PlayStation 5 i Xbox Series. Zapowiedziano przekład napisów na język rosyjski.
Dział: Gry
Autor:
Александр Кудрявцев | Tłumacz: Julia de Rosier
Źródło:
https://stopgame.ru/newsdata/58014/demonstraciya_reytreysinga_v_trailere_layers_of_fear