2022-11-06 09:55:49 JPM redakcja1 K

Ekran zarządzania ekwipunkiem w Resident Evil 4 został przekształcony w pełną grę

Ekran zarządzania ekwipunkiem w Resident Evil 4 został przekształcony w pełną grę Premiera Save Room nastąpi na Switchu w przyszłym tygodniu

Resident Evil 4 jest być może najbardziej znana z rewolucjonizowania gier akcji, wdrażania kątu kamery, który nie tylko ożywił Resident Evil, ale od tego czasu zainspirował niezliczone gry do przyjęcia podobnego podejścia. 

Poza tym klasyk z 2005 roku jest dobrze znany z podejścia do zarządzania zapasami. Zamiast przypisać element do jednego miejsca, takiego jak poprzednie gry z serii, Resident Evil 4 przyjął kierunek, który został wyraźnie zainspirowany przez Tetris, wymagając od graczy zorganizowania swoich przedmiotów, aby dopasować się do tego, ile „bloków” zajmuje. Na przykład zioła i amunicja zajęłyby dwa bloki, podczas gdy większe przedmioty, takie jak strzelby lub wyrzutnie rakiet, mogą zająć dziesięć lub więcej bloków. Koncepcja ta została przywrócona w Resident Evil: Village, która jest teraz dostępna na Nintendo Switch.

Był to nowatorski pomysł, a twórcy najwyraźniej pomyśleli tak samo, ponieważ teraz dostosowali tę koncepcję do pełnej gry o nazwie Save Room. Tutaj musisz ułożyć przedmioty, aby zmieściły się w określonych przestrzeniach bez pozostawienia wolnego miejsca. Możesz ponownie załadować broń w celu usunięcia amunicji ze stołu 
i połączyć inne przedmioty, takie jak zioła, aby zmniejszyć liczbę rzeczy do dyspozycji.
Save Room wyjdzie na Switchu 11 listopada za 4,99 USD.

Dział: Gry

Udostępnij
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.
Treść wiadomości jest wymagana.


INNE WIADOMOŚCI


NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE