Wygląda na to, że Masahiro Sakurai chce portu Kid Icarus: Uprising tak samo jak my
"Na pewno byłoby miło"
Masahiro Sakurai opublikował kolejny film na swoim kanale na YouTubie pod tytułem „Masahiro Sakurai o tworzeniu gier”, tym razem poświęcony implementacji ustawień trudności. Skupiając się głównie na tytule akcji Kid Icarus: Uprising na 3DS, Sakurai z trudem wyjaśnia koncepcję ryzyka i nagrody, przechodząc do mechaniki „kociołka diabła”, aby umożliwić bardziej stopniową skalę trudności. To fascynujące spojrzenie na dość wyjątkową alternatywę dla zwykłych „łatwych / normalnych / trudnych” ustawień, do których wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni; poza serią Super Smash Bros. jesteśmy szczerze zaskoczeni, że więcej gier nie zaimplementowało czegoś podobnego.
Na końcu filmu Sakurai wyraża chęć wydania Kid Icarus: Uprising na domowej konsoli – najprawdopodobniej Switchu – stwierdzając:
„Z pewnością fajnie byłoby zagrać w Kid Icarus: Uprising na konsoli domowej. Zastanawiam się, czy ktoś to kiedykolwiek to przeportuje?”
Przypuszczalnie, jeśli ktokolwiek zamierza portować grę, prawdopodobnie będzie to zespół z Nintendo lub być może Bandai Namco Studios, ale sam Sakurai wcześniej stwierdził, że remake lub kontynuacja gry byłaby „trudna”, budząc wątpliwości, czy port kiedykolwiek dojdzie to do skutku. Powiedziawszy to, jego sformułowania w najnowszym filmie brzmią nieco bardziej obiecująco, więc kto wie!
Autor:
Natalia Nowaczyńska