DHL Express i Cure Media obchodzą Ramadan z nową kampanią
DHL Express i Cure Media połączyły siły, aby uczcić Ramadan, święto obchodzone przez miliony ludzi na całym świecie. Niewiele firm inwestuje w kampanie dotyczące Ramadanu, ale DHL Express chce pokazać, że jest to święto, które powinno być celebrowane i doceniane.
Nowa kampania dla DHL, stworzona przez Cure Media, to wyraz uznania dla święta Ramadanu
DHL Express specjalizuje się w międzynarodowych przesyłkach ekspresowych i dostarcza paczki w wielu częściach świata. We współpracy z Cure Media, DHL Express zaprosił trzy osobistości: Zeinab Amin, Khadija Mohamud i Markiz Tainton. Wystąpiły one w studio kulinarnym, gdzie gotowały i delektowały się swoimi ulubionymi potrawami o tematyce Ramadanu i Eid al-Fitr.
Celem koncepcji jest ukazanie specjalnego klimatu środowiska, które zachęca do osobistego i szczerego dialogu wokół obchodów Ramadanu.
- „Tworzenie treści w mediach społecznościowych, które wnoszą dodatkową korzyść do grupy odbiorców docelowych, jest czymś, co będzie coraz bardziej istotne do rozważenia w przyszłości. Kiedy Markiz, Zeinab i Khadija zebrali się w kuchni, aby podzielić się swoją pasją jako autorzy potraw i porozmawiać o świętowaniu Ramadanu, podkreślają kontekst peer-to-peer, który jest tak naprawdę sercem i duszą fenomenu, jakim jest marketing wpływowy” - mówi Frida Ekholm, creative lead w Cure Media.
Na świecie jest wiele kampanii dotyczących Ramadanu, ale bardzo niewiele w Szwecji. Osoby zaangażowane w kampanię mają ogromną chęć inspiracji większej ilości firm w Szwecji i rozpowszechnić świadomość tego święta. Dan Crewe, e-Commerce Manager z DHL Express twierdzi, że ważne jest, aby reprezentować jedno z największych świąt na świecie.
- „DHL Express jest najbardziej międzynarodową firmą na świecie, a Ramadan i Eid al-Fitr to jedno z największych globalnych świąt. Dużą częścią Eid jest obdarowywanie prezentami swoich bliskich, przyjaciół i krewnych, a to doskonale wpisuje się w cel «Connecting People and Improving Lives».
W kampanii chcemy wykorzystać taką kreatywną koncepcję, aby podkreślić znaczenie Eid oraz rolę rodziny i jedzenia w tym święcie. Być może uda nam się przedstawić to święto nowej publiczności, a jednocześnie pomóc świętującym w dotarciu z naszymi usługami do krewnych na całym świecie”.
- „Uważam, że jest to fantastyczna inicjatywa zarówno DHL Express, jak i Cure Media. Wiele dla mnie znaczy możliwość podkreślenia moich tradycji i znaczenia tego święta w osobisty i dydaktyczny sposób. Spotkanie z Khadija i Zeinab pokazuje różnorodność religii i kultury” - mówi Markiz Tainton.
Dzięki celebrowaniu święta, jakim jest Ramadan, DHL Express i Cure Media mają nadzieję zainspirować inne firmy do obchodzenia różnych świąt i tradycji na całym świecie.
Dział: Politycznie
Autor:
Nellie Pilsetnek | Tłumaczyła: Agnieszka Dudziak
Źródło:
https://www.resume.se/marknadsforing/kampanj/dhl-express-och-cure-media-firar-ramadan-i-ny-kampanj/