2022-12-30 08:24:22 JPM redakcja1 K

Członkowie programu lojalnościowego Starbucks będą musieli wydać więcej aby uzyskać darmowe nagrody w przyszłym roku

Starbucks wprowadza zmiany w swoim programie nagród, wymagając od członków, aby wydali więcej, żeby zdobyć kilka popularnych gratisów. Począwszy od 13 lutego, członkowie będą potrzebowali 100 gwiazdek (jest to termin używany w stosunku do punktów Starbucks), aby otrzymać jedną filiżankę gorącej lub mrożonej kawy albo herbaty, wypieki, zapakowaną przekąskę lub kubek na wynos.

Zmiany nadchodzą dla programu nagród Starbucksa w lutym

Uczestnicy będą potrzebowali 200 gwiazdek, aby otrzymać latte lub frappuccino, a 300 na sałatkę, kanapkę na lunch, pudełko proteinowe lub pakowaną kawę (np. torebka z ziarnami kawy). Obecnie członkowie potrzebują tylko 50 gwiazdek, aby uzyskać gorącą herbatę, kawę lub wypieki, 150 za latte, gorącą pozycję śniadaniową lub deser mrożony, 200 za sałatkę, kanapkę na lunch lub pudełko proteinowe. Członkowie programu zdobywają gwiazdki, gdy dokonują zakupów. Jeśli używają karty Starbucks, jeden wydany dolar przekłada się na dwie gwiazdki. W przypadku kart kredytowych lub innych metod płatności członkowie otrzymują jedną gwiazdkę za dolara.

Nowe poziomy są opisane na stronie regulaminu Starbucks Rewards. Insider pierwszy poinformował o zmianach w systemie we wtorek po obejrzeniu wewnętrznej notatki. Programy lojalnościowe to ważny sposób, aby firmy zdobywały lojalnych klientów, poznawały ich preferencje i inspirowały do wielokrotnych zakupów. „Program nagród... generuje znaczne przychody dla Starbucks”, powiedział tymczasowy dyrektor generalny Howard Schultz podczas listopadowego omówienia wyników finansowych. W ciągu trzech miesięcy kończących się 2 października liczba aktywnych członków Starbucks Rewards wzrosła do 28,7 miliona, co stanowi wzrost o 16% rok do roku. Starbucks eksperymentuje ze swoim programem nagród w ostatnich miesiącach. W październiku sieć kawiarni nawiązała współpracę z Delta, aby umożliwić uczestnikom programu lojalnościowego gromadzenia mil lotniczych. Na początku tego miesiąca uruchomiono wersję beta Starbucks Odyssey, rozszerzenie programu nagród, który umożliwia użytkownikom zarabianie NFT. Podczas gdy członkowie, którzy są nagradzani mogą być entuzjastycznie nastawieni do korzyści, szybko jednak krytykują firmy za wprowadzenie zmian. Fani Dunkin szybko opłakali zmiany marki ogłoszone w październiku, a klienci Starbucks już skarżą się online na nowe poziomy.

Autor:
Danielle Wiener-Bronner | Tłumaczenie: Maria Szafran

Żródło:
https://edition.cnn.com/2022/12/28/business/starbucks-rewards-changes

Udostępnij
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.
Treść wiadomości jest wymagana.


INNE WIADOMOŚCI


NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE