2022-12-28 11:02:32 JPM redakcja1 K

Taco Bell testuje dwa nowe warianty pizzy meksykańskiej

Taco Bell tworzy nowe rodzaje swojej popularnej pizzy meksykańskiej. Sieć ujawniła, że testuje dwa nowe typy ukochanej pozycji z menu. Powróciła ona w maju po dwuletniej nieobecności z powodu pandemicznych zmian karcie.

Dla niezaznajomionych, Mexican Pizza składa się z płaskiej, chrupiącej tortilli pokrytej sosem do pizzy i fasoli lub mielonej wołowiny. Jest zwieńczona inna tortillą, która na górze ma większą ilość sosu, mieszankę serów i posiekanych pomidorów. W Oklahoma City, w stanie Oklahoma, sieć będzie sprzedawać Cheesy Jalapeño Mexican Pizza, która jest opisana w komunikacie prasowym jako „bardziej serowa i pikantna”. Ta nowa wersja jest zwieńczona sosem serowym nacho i pikantnymi plasterkami jalapeño jej cena zaczyna się od $ 4.99 a kończy na $ 5.49 w zależności od restauracji. W Omaha w stanie Nebraska klienci mogą spróbować meksykańskiej pizzy Triple Crunch, która ma trzy warstwy zamiast dwóch. Taco Bell powiedziało, że wersja „więcej do kochania” ma również dwa razy więcej fasoli i wołowiny. Kosztuje $5.99.

Obie pizze trafiły do sprzedaży od 22 grudnia, na czas ograniczony. Sieci fast food muszą nieustannie rywalizować o dolary i uwagę klientów, a oferty specjalne są sposobem, aby spróbować zwrócić uwagę na restaurację. W szczególności Taco Bell regularnie eksperymentuje ze swoim menu, dodając ograniczone czasowo oferty, aby pobudzić zainteresowanie klientów. W szczególności, Mexican Pizza była ogromnym sukcesem sieci, Kiedy produkt powrócił w maju, szybko się sprzedał i spowodował to, że firma wycofała go z menu na około trzy miesiące, dopóki nie była w posiadaniu wystarczającej liczby składników. Taco Bell powiedziało, że podczas swojej początkowej działalności sprzedało 20 milionów pizzy meksykańskich w całym kraju, a wzrost lojalności przypisał pragnieniu klientów, aby uzyskać wcześniejszy dostęp do produktu. Sprzedaż w lokalizacjach Taco Bell otwartych co najmniej rok skoczyła o 6% w trzecim kwartale w porównaniu do poprzedniego roku, według firmy macierzystej Yum Brands, która jest właścicielem KFC i Pizza Hut.

Autor:
Jordan Valinsky, CNN Business | Tłumaczenie: Maria Szafran

Źródło:
https://edition.cnn.com/2022/12/15/business/taco-bell-mexican-pizza-test

Udostępnij
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.
Treść wiadomości jest wymagana.


INNE WIADOMOŚCI


NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE