Zajrzyjmy do Bluey's World w Brisbane
Bluey’s World to miejsce wypełnione innowacyjnymi scenografiami i interaktywnymi grami z bajki, które za pomocą przewodników zapewniają wyjątkowe wrażenia dla odwiedzających rodzin i fanów.
Bluey’s World. Brisbane, Australia
Bluey’s World zajmuje łączną powierzchnię 4000 metrów kwadratowych, a jego budynek został zbudowany na zamówienie w Northshore Pavilion w Queensland. „Cieszymy się, że możemy otworzyć drzwi do domu Łączków i powitać rodziny w Bluey's World” - powiedziała Kate O'Connor, dyrektor ds. marek i licencji w BBC Studios ANZ.
„To doświadczenie jest jedyne w swoim rodzaju, oferujące wyjątkowy sposób dla fanów do zanurzenie się do świata Bluey w pomysłowym, praktycznym środowisku. Mamy nadzieję, że zainspiruje to zarówno dzieci, jak i rodziców do zabawy i kreatywności, takiej jak u Łączków” - dodała. Celem Bluey’s World jest zachęcenie ludzi do kreatywnej zabawy, dlatego Bluey's World oferuje innowacyjne scenografie, interaktywne gry, takie jak „Keepy Uppy” i „Magiczny Ksylofon”, tematyczne jedzenie z bajki oraz sklep Alfiego z ekskluzywnymi towarami.
Odwiedzający mogą zwiedzić salon, kuchnię i podwórko rodziny Łączków, a także sypialnię i pokój zabaw Blueyego i Bingo. „Bluey's World jest oficjalnie otwarty, a my jesteśmy niezmiernie podekscytowani, że rodziny i fani mogą zanurzyć się w ukochanej scenerii oraz zaangażować się w interaktywną zabawę i wspólnie stworzyć niezapomniane wspomnienia” powiedział Andrew Kay, producent Bluey's World
Poznaj dom rodziny Heeler:
Zdjęcie pokoju Bingo i Bluey w Blue’s World.
„Długo oczekiwany Bluey's World przyciągnie fanów z całego świata do Brisbane, tworząc dodatkowe miejsce do zobaczenia w naszym mieście, pobudzając naszą gospodarkę i wspierając lokalne miejsca pracy” dodał Burmistrz Brisbane Adrian Schrinner
Bluey's World jest produkowany przez BBC Studios i HVK Productions, natomiast bajka „Bluey” jest produkowana przez Ludo Studio. Program został w 100% stworzony, napisany, animowany i postprodukowany w Brisbane. Obecnie jest nadawany i przesyłany strumieniowo w ponad 60 krajach. Miejsca, które zostają stworzone dla dzieci, są głównym trendem w branży atrakcji, a duże marki, takie jak „Świnka Peppa” czy „Bluey”, tworzą nowe przestrzenie, aby umocnić popularność bajek.
Dział: Widowisko
Autor:
Bea Mitchell | Tłumaczenie: Martyna Brodala – praktykantka fundacji: https://fundacjaglosmlodych.org/praktyki/
Źródło:
https://blooloop.com/brands-ip/news/blueys-world-experience-open-brisbane-australia/