Modelka i aktorka Tyra Banks wyszła we wtorkowym pokazie mody Victoria Secret w Nowym Jorku. (Zdjęcie: TT)
Sztuczka PR-owa zadziałała, a firma zarobiła miliard dolarów, kiedy ruszyli z początkiem lat 90’, jednocześnie szybko urośli do imperium wśród branży bielizny.
Seksowna bielizna sprzedawała się
Seks się sprzedawał, a według Victorii Secret wysokie, szczupłe ciała były odpowiednie u modelek, aby ukazywać je na corocznym pokazie mody – co stało się sporą sensacją na całym świecie.
Sensacja stała się zbyt duża, kiedy firma została oskarżona o bycie seksistowską, bez inkluzywności.
Oglądalność gwałtownie spadła
Presja stała się zbyt duża i ostatnie show miało miejsce w 2018 – roku, gdzie oglądalność gwałtownie spadła ze szczytu kilka lat wcześniej.
Teraz, sześć lat później, Show Victorii Secret otrzymał nową szansę, aby pokazać światu, że mentalność firmy się zmieniła.
Nowa mentalność
To jest to.
We wtorek show powróciło.
Na wybiegu zgromadziły się modelki w różnej formie i wieku, aby przedstawić bieliznę, która obecnie ma być dla każdej sylwetki.
Zmiana jest konsekwencją prób z ostatnich lat, gdzie próbuje zmyć z marki hyperseksualny wizerunek i zdobędzie z powrotem młodych klientów.
Poprzedni szef firmy przedstawił dla CNN Style, że próbują robić wszystko, aby naprawić reputację firmy.
„Poprzez zajęcie się tym, możemy stworzyć świat, gdzie kobiety poczują się komfortowo z marką, zamiast bardziej niż je wystraszyć.”
Krągła modelka Ashley Graham ma typ ciała kobiety, jakie obecnie uwzględnia Victoria Secret. (zdjęcie: TT)