2023-01-12 09:34:51 JPM redakcja1 K

Crossover "Moskvich 3": pierwsza jazda próbna nowego rosyjskiego samochodu

Fakt, że reinkarnowany Moskwicz z indeksem 3 jest bliźniakiem crossovera JS4 chińskiej marki Dlatego nie będziemy rysować paraleli między modelami. Co więcej, w rzeczywistości nowy rosyjski samochód okazał się ciekawy, mocniejszy, a co najważniejsze potężny. Co ucieszyło, a co zmartwiło przyszłych rodziców, przekonało się portal AvtoVzglyad podczas premierowej jazdy próbnej

Nawiasem mówiąc, dlaczego Moskvich 3? W teorii teoretycznej wyjście wyjścia pierwszego modelu odrodzonej marki pod numerem 1. Jest jednak na to wytłumaczenie. Faktem jest, że w dającej się przewidzieć przyszłości na rynku pojawi się więcej miniaturowych „ciężarówek do pizzy”, które doprowadzą do powstania tabliczek znamionowych. Czy naprawdę chodzi o inną przyszłość „Oki” lub jej „prawdziwy”? Jednak kiedyś się o tym dowiemy. Teraz możemy włączyć ze wsparciem SUV-em segmentu B+.

Dla każdego dodamy, że jest większy niż Duster i Kreta, które trafiły na śmietnik historii. Podróż samochodem, przeznaczonego dla turystów "powyżej 30", wynosi 4410 mm A bagażnik mieści aż 520 litrów . Co więcej, nie wpływa na przestronność pasażerów z tyłu, którzy wygodnie zmieszczą się na kanapie, nie popychając się łokciami i nie ocierając się o fotel przednich foteli. .

Wystrój wnętrza do wyglądu oryginalnego - nowoczesnego i modnego. Centralny tablet o długości 10,25 cala jest tak jasny, jak optyka LED w najmniejszym stopniu, a linie deski rozdzielczej są wyrównane nie gorzej niż parametry. Pachnie archaizmem tylko z deski rozdzielczej, normalj w klasycznej wersji analogowej.

Fotele są gęste, choć bez widocznego podparcia bocznego, a „kierownica” pozbawiona jest regulacji regulacji. Jednak nawet nawet nie będzie w stanie wejść do pracy kierowcy - w nietypowym przypadku w dachu jest elektryczny szyberdach, który notabene w Moskwiczu jest standardowo dostępny. Z „na żywo” na przednim panelu tylko „grupa ratunkowa”, cała reszta jest wrażliwa na dotyk. W rzeczywistości jako pływający niezwykły monitor.

Wśród innych uroków życia warto zwrócić uwagę na funkcję otwierania i zamykania okien kierowcy jednego z wymienionych czynników, klimatyzację, tempomat, kamerę cofania, czujniki parkowania oraz możliwość urkauchomienia sil. W każdym z kółek znajdują się również czujniki temperatury i ciśnienia w oponach. Kabina z kombinowanym wykończeniem jest pełna schowków i nisz na podstawie rodzaju rzeczy, w tym twoje w drzwiach gotowe składniki „pół i pół” sankcjonowanej coli. To tylko uchwyty tych drzwi nie są automatyczne do prostego uchwytu - będą musiały być zamknięte drzwi.

Zamiast staromodnego hamulca ręcznego hamulca postojowego, który automatycznie zagryza klocki i zwalnia chwyt, naciskając nie pedał hamulca, a gaz. Do pchania w ruchu - to wszystko. Co więcej, działa dość delikatnie i wyraźnie zauważalnie, bez charakterystycznych szarpnięć.

W pierwszym i drugim rzędzie pojawia się podłokietniki oraz upragnione uwolnienie USB. Z tyłu - są już dwa gniazda, a także uchwyty na kubki i kanały powietrzne.

 

Za bas odpowiada „niebiański” system audio z sześcioma głośnikami i przyzwoitą jakością dźwięku. „Multimedia” z natychmiastową reakcją na naciskanie są szkolone do rozumienia języka smartfonów, pokazując ich zawartość na element główny, która nie jest pozbawiona możliąwościia „ł”. Jak widać do standardowej wersji nie jest dostępny zestaw ubogi. Dodaj tutaj przednie poduszki powietrzne, system stabilizacji i ABS - kup, podpisz - nowy rosyjski samochód jest gotowy!

Jak jeździ świeżo upieczony Moskvich 3, który jest obecnie dostępny tylko z 1,5-litrowym turbo, wydmuchując 150 koni mechanicznych z objętości? Przede wszystkim osiodłamy "konia" wariatorem Punch VT3S. Gdyby ktoś nie wiedział, a nawet zapomniał, przypominamy: to sprawdzona przez doświadczenie przekładnia bezstopniowa, stworzona przez oddział legendarnej firmy ZF. Moment obrotowy 210 Nm, który osiągany jest przy 2000 obr./min.

Samochód niechętnie startuje, ale w trakcie przyspieszania wzbudza emocje. Oczywiście nie bez „głupich rzeczy”, ale można dostosować się do ich przejawów i przyzwyczaić się do nudnego ryku silnika. Tryb sportowy podnosi obroty nieco wcześniej i szybciej je obniża po odpuszczeniu gazu. standardowy, mówiący, globalna nie staje się bardziej dynamiczna. Z drugiej strony CVT

Obszyta skórzana wielofunkcyjna kierownica dobrze wygląda na polecenie kierowcy. Zgrabiarka jest krótka: praca z zakresem jest przyjemna i przyjemna. Nawiasem mówiąc, od zamka do zamka - tylko 2.6 obrotu.

W połączeniu z sześciobiegową manualną, silnik wydaje się być innowacyjny. To prawda, że ​​​​przekładnie mają krótki zasięg, dlatego dość często trzeba „ugniatać” uchwyt. Ale kontrolując prędkość silnika. CVT.

Jeśli chodzi o zawieszenie, jest tak twardy jak pośladki tych piękności, które pojawiają się na portalach społecznościowych. Przebicie jest niemożliwe. W każdym razie samochód połyka „prog zwalniający” przy prędkości 60 km/h, nawet nie zauważając. "Khodovka" jest jak gąbka: bez narostów i odchyleń od trajektorii. Zdecydowanie „Lubię to”!

To prawda, że ​​​​samochody zaprezentowane do testu były „okute” w fińskich oponach Nokian, które nie wymagają rekomendacji. Moskvich 3 zjeżdża z linii montażowej w chińskich kaloszach Giti. Jak zachować się ta "guma", naciągnięta na piękne 17-calowe felgi aluminiowe, można tylko zgadywać.

Jednak nawet przy całej niezniszczalności zawieszenia nadal nie zalecamy zjeżdżania z asfaltu na Moskvich. Nie, oczywiście, spokojnie poprowadzi cię polną drogą do podmiejskiej hacjendy, jeśli po drodze nie spotkają się parapety lub wydmy śnieżne. Ale prześwit 170 mm jak już skonfigurowano, został zainstalowany samochód komunalny do warunków eksploatacji i lepiej nie probować kwestionować tego.

Dział: Auto

Autor:
Informacja prasowa

Żródło:
Informacja prasowa

Udostępnij
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.
Treść wiadomości jest wymagana.


INNE WIADOMOŚCI


NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE