Grand Prix Formuły 1 w Bahrajn, odbywający się w Marcu 2024 roku w Bahrajn. Zdjęcie: Rudy Carezzevoli/Getty Images
Firma zapowiedziała w środę, że francuski gigant luksusowej marki LVMH zawarł 10 letni kontrakt sponsorki z Formułą 1, zawierający marki Louis Vuitton, Moet Hennessy oraz TAG Heuer zastępując wieloletniego sponsora - Rolex. Kontrakt wejdzie w życie w 2025 roku oraz zaznacza nowe ścieżkę sportową LVMH. Firma kierowana przez jednego z najbogatszych mężczyzn na świecie – Bernards Arnaulta zapłaciła 150milionów Euro (166 milionów dolarów), aby zapewnić sobie tytuł ekskluzywnego sponsora igrzysk olimpijskich w Paryżu. Wysokiej klasy szwajcarski producent zegarków – Rolex był partnerem Formuły 1 od 2013 roku. Ekskluzywni gracze potęgują się, szukając miejsca na rozgłos dla swoich marek poprzez wydarzenia łączące rozrywkę, podróże i gościnności.
Na Paryskich igrzyskach, LVMH wraz z innymi firmami powiększyła sferę tradycyjnego sponsorowania marek takich jak uczestniczenie we wręczaniu medali. Dyrektor generalny zegarków LVMH dodał: „Przez wiele lat kilka z naszych Maisons (marek) również zdecydowało się na inwestycje w Formule 1. Chcemy dalej rozwijać ten empiryczny wymiar, który Formuła 1 zapewnia na całym świecie”. LVMH nie podało szczegółów finansowych na temat kontraktu. Firma sponsorująca Igrzyska olimpijskie w Paryżu zaangażowała własnego jubilera Chaumet, który zaprojektował medale na owe wydarzenia, które posiadało oryginalny kawałek wieży Eiffla.