Etihad Airways oferuje ekskluzywne designerskie prezenty pasażerom odlatującym z Abu Zabi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Zdjęcie: Grupa Lotnicza Etihad.
Arabska linia lotnicza Etihad wkracza na nowe szlaki, aby zachęcić lojalnych pasażerów do lotów na długich dystansach: we współpracy z domem mody Giorgio Armani narodowe linie lotnicze Zjednoczonych Emiratów Arabskich wyprodukowały serię luksusowych produktów i odzieży, które pasażerowie można kupić, kiedy latają.
Ubrania to tzw. loungewear, pozbawione zmarszczek „przytulne garnitury”, które powinny być wygodniejsze w noszeniu podczas długich podróży – pisze portal Simple Flying.
Pod koniec lutego Etihad, czyli arabski skrót oznaczający Zjednoczone Emiraty Arabskie, rozpoczął wprowadzanie na rynek produktów upominkowych.
Etihad Airways, krajowe linie lotnicze z siedzibą w Abu Zabi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, nawiązały współpracę z włoskim domem projektowym Giorgio Armani i luksusową marką wellness ESPA, aby stworzyć najnowsze produkty wygodne.
Prezenty są oczywiście skalowane w zależności od klasy, w której podróżujesz podczas podróży długodystansowych: odzież codzienna dla gości pierwszej klasy i ekologiczna torba wykonana z plastiku pochodzącego z recyklingu w klasie ekonomicznej.
Luksusowe udogodnienia
Każdej klasie w samolocie przydzielany jest własny pakiet upominkowy w przypadku lotów trwających dłużej niż sześć godzin.
- ,,Oprócz wygody, stylu i luksusu na pokładzie, nasi goście zabiorą ze sobą do domu własną torbę rekreacyjną Giorgio Armani do użytku w podróży lub w domu. Torby są wykonane w kolekcjonerskich kolorach i stylach, co oznacza, że często podróżujący mogą stworzyć własną kolekcję Giorgio Armaniego’’ - powiedział Turky Al Hammadi, dyrektor ds. produktu i gościnności w Etihad Airways, według Simple Flying.
W największych samolotach Etihad dysponuje ekskluzywnym, trzypokojowym, superluksusowym prywatnym apartamentem o nazwie The Residence. Osoby rezerwujące ten bilet lub bilety pierwszej klasy otrzymają dużą torbę folio marki Giorgio Armani i Etihad, która według linii lotniczej jest „jednym z największych udogodnień ponad chmurami”.
Torba dostępna jest w czterech kolorach i jest wystarczająco duża, aby pomieścić ważne dokumenty, a nawet tablety i 13-calowy laptop.
Wśród gadżetów ESPA znajdujących się w torebce znajdują się nawilżająca mgiełka do twarzy Spa, odżywcza kuracja do ust, olejek Restful Pulse Point pomagający zrelaksować się podczas lotu, balsam na noc zapewniający odpoczynek i regenerację oraz odmładzający balsam do rąk i ciała.
Klasa biznesowa
Zestawy klasy biznesowej występują w dwóch wersjach unisex – kopertówka i kostka. Kopertówka ozdobiona jest nowoczesnym nadrukiem „The Dunes” inspirowanym ruchomymi piaskami pustyni Liwa w Abu Zabi.
Torba w kształcie kostki ma geometryczny kształt ułatwiający pakowanie i porządkowanie w torbach na kółkach, walizkach lub szufladach garderoby w domu.
Zestawy klasy biznesowej zawierają również wszystkie kremy ESPA, Face Mist (spray do twarzy, który można stosować pod lub na makijaż) oraz odżywki podobne do pierwszej klasy.
Goście obu klas otrzymują także kapcie, cień do powiek, zatyczki do uszu i podróżny zestaw dentystyczny.
Klasa ekonomiczna
Pasażerowie klasy ekonomicznej podróżujący lotami Etihad trwającymi ponad sześć godzin mają przygotowaną torbę zawierającą to, co niektórzy uważają za niezbędne, w tym prezenty w postaci kremu do rąk Beekman, cieni do powiek i zatyczek do uszu.
Mając na uwadze zrównoważony rozwój, torba została wykonana z 500 ml butelki PET zaoszczędzonej na wysypisku śmieci.
Występuje w trzech kolekcjach przedstawiających projekty stateczników samolotów Etihad, w tym specjalne projekty Greenliner i Manchester City.
Designerska odzież domowa
Goście Etihad w klasie Residence i First Class otrzymują szytą na miarę odzież wypoczynkową i kapcie Giorgio Armani i Etihad, zapakowane w dużą torbę folio Giorgio Armani.
Odzież domowa w kolorze węgla drzewnego jest przeciwzmarszczkowa, ma dekolt w stylu Henley i specjalnie wykonany nadruk w tonacji inspirowanej nowoczesną panoramą Abu Zabi.
Kapcie Giorgio Armani mają dopasowany tonalny nadruk i wygodną pluszową wkładkę ze sztucznego futra.
Pasażerowie klasy biznes podróżujący na bardzo długich trasach (dłuższych niż dziewięć godzin) otrzymają odzież dzienną inspirowaną tradycyjnym emirackim strojem ze szwem w kształcie litery V na piersi. Goście tych lotów otrzymują również kapcie.