2022-11-14 10:32:38 JPM redakcja1 K

Jak promować swój start-up w mediach społecznościowych, aby rozwijać firmę i przyciągać klientów

Marketing twojej marki jest najważniejszą rzeczą, jaką możesz zrobić, aby przyciągnąć klientów

Marketing twojej marki jest najważniejszą rzeczą, jaką możesz zrobić, aby przyciągnąć klientów – niezależnie od tego, czy jest to przez media społecznościowe, e-mail, czy reklamę. Influencerzy stali się ważnym atutem strategii marketingowej marki, a firmy zauważają, że mikro- i nano-influencerzy stają się coraz bardziej skuteczni. Bussines Insider rozmawiał z założycielami, uczestniczył w panelach i przeprowadzał wywiady z przedsiębiorcami, aby dowiedzieć się, jakie narzędzia i strategie marketingowe pomogły im zbudować firmę. Marketing Twojej marki jest najważniejszą rzeczą, którą możesz zrobić, aby przyciągnąć klientów – ale to może przyjść w wielu formach. Instagram, Youtube i Facebook mają największy wpływ, ale stanowi to również wyzwanie na bardzo nasyconym rynku, żeby się pokazać. Niektóre marki odnoszą sukces dzięki kampaniom e-mailowym lub programom ambasadorskim. Najpierw jednak potrzebujesz odpowiednich zasobów, aby tworzyć treści marketingowe dla twojej marki. Istnieje mnóstwo aplikacji do tworzenia i planowania postów na Instagramie. Usługi takie jak Canva mogą być wykorzystywane do tworzenia postów w mediach społecznościowych, reklam, ulotek, menu oraz prawie wszystkiego, na czym można oznaczyć logo. Business Insider przygotował przewodnik po najbardziej przydatnych funkcjach Canva, takich jak gotowe szablony i zestaw marki.

Influencerzy stali się ważnym atutem strategii marketingowej każdej marki – niezależnie od tego, czy robią zdjęcie z fizycznym produktem, czy załączają usługę cyfrową w nagłówku. Konsumenci zwracają się do osób, z którymi mają do czynienia, a przedsiębiorstwa zauważają, że dzięki temu mikro i nano-influencerzy stają się coraz bardziej skuteczni. Przeczytaj poniżej nasze historie o tym, jak start-upy i założyciele wykorzystują media społecznościowe i marketing do rozwijania swojej działalności.

Rodzeństwo Emily i Mark Stallings założyli Casely, który zwiększył swoje przychody do 10 milionów dolarów. Stworzyli swoje konto na Instagramie trzy miesiące przed uruchomieniem swoich produktów, aby wygenerować szum – teraz mają ponad 200 tyś obserwujących na platformie. Zdradzają, w jaki sposób nawiązują kontakt z „makro – influencerami’’ na Instagramie i współpracują, aby wypromować swoje produkty.

Producent zabawek Skyrocket ma przepis za swoimi najlepiej sprzedającymi się zabawkami, aby sprostać viralowym i trendującym filmikom. W minionym okresie świątecznym firma zrekrutowała ponad 100 inflencerów na YouTubie i Instagramie, aby promować swoją kwiatową lalkę, która była jedna z najpopularniejszych zabawek roku.

Claire Diaz-Ortiz, była pracowniczka Twittera, która obecnie jest konsultantem w mediach społecznościowych, mówi, że marki muszą przestać być viralowe i zamiast tego skupić się na zapewnieniu dobrej jakości swoim klientom. Zamiast tego promuje zwiększenie zaangażowania w mediach społecznościowych poprzez rozmowę i obsługę klienta.

Podczas pierwszego zorganizowanego Small Business Summit przez Mastercard panelu kobiety z różnymi doświadczeniami w tworzeniu treści i marketingu omówiono, w jaki sposób małe firmy mogą w pełni wykorzystać media społecznościowe. Przedsiębiorczyni i prezenterka telewizyjna Marie Forleo powiedziała, że treści dają firmom „możliwość wzbudzenia zaufania i pewności do w odbiorcach, na długo przed zrobieniem interesów z tobą”.

Założyciel e-commerce Adii Pienaar powiedział, że niski wskaźnik otwarcia jest dużym zagrożeniem dla przedsiębiorców, którzy mają nadzieję na zwiększenie sprzedaży poprzez e-mail. Udostępnił sześć szablonów małym przedsiębiorcom, którzy chcą tworzyć angażujące kampanie e-mailowe.

Udostępnij
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy.
Treść wiadomości jest wymagana.


INNE WIADOMOŚCI


NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE